608 777 425

FAQ

Zde je pár užitečných odpovědí, které se Vám mohou hodit v případě, že potřebuje zodpovědět nějaký dotaz.

1.Je možné osobní odběr ?

Osobní odběr není bohužel možný, vždy tak bude zboží doručeno dopravní společností na Vaší adresu.

2.Mohu se podívam na zboží na Vaší prodejně ?

V Brně je pouze kancelář, ale sklady máme umístěny kousek od Prahy, a z tohoto důvodu to není možné.

3.Máte zboží skladem a kdy asi bude doručeno ?

U každého zboží je na pravé straně uvedeno počet kusů na skladě a zároveň za jak dlouho bude zboží doručeno - jedná se vždy o pracovní dny. Pneumatiky které máme na skladě obrdžíte do 2 dnů od přijetí objednávky, disky a Alu kola přibližně do 3 dnů. Po přijetí objednávky budete informování e-mailem o předběžné době doručení.

4.Jak se dozvím, kdy mi objednané zboží přijde ?

Po odeslání zboží na Vaši adresu Vám zašleme e-mail který bude obsahovat odkaz na stránky spediční společnosti PPL s číslem Vaší zásilky. Po kliknutí na tento odkaz můžete sledovat pohyb zásilky k Vám.

5.Kolik zaplatím za poštovné ?

Veškeré zboží po celé ČR zasíláme spediční společností PPL na dobírku za 150kč na celou objednávku a je jedno jestli budete kupovat 4 šrouby nebo 20 ALU disků.V případě že Vás kurýr PPL nezastihne na Vaší adrese bude zásilka znovu doručována následující pracovní den, v případě i druhého neúspěšného pokusu o doručení Vám nechá řidič zprávu ve vaší Poštovní schránce o tom že následující pracovní den proběhne třetí poslední pokus o doručení. V případě že ani na třetí pokus nebude zboží doručeno,bude zásilka vrácena odesílateli. V takovém případě jsme zákazníkovi nuceni naúčtovat náklady na dopravu které jsou cca od 250kč do 550kč.

6.Obsahují Alu kola originální šrouby a centrovací kroužky ?

Ano, šrouby jsou k většině alu kol ZDARMA. Vyjímku tvoří jen přesně vrtaná kola, ke kterým se šrouby nedodávají, protože u nich lze použít šrouby originálních disků

7.Potřebujete typový list pro zápis do TP ?

V případě typového listu je potřeba toto napsat do poznámky u objednávky + napsat o jaký vůz se konkrétně jedná - značka, typ, rok výroby, obsah a označení automobilu.

8.Obsahuje zásilka záruční list ?

Ano, daňový doklad, sloužící rovněž jako záruční list Vám bude doručen spolu se zásilkou. Daňový (záruční list) doklad je vždy umístěn v obálce přímo na zásilce, pod přepravní etiketou.

9.Stále mám dotaz, jak nás můžete kontaktovat ?

Kontaktovat nás můžete buď na telefonu +420 608 348 632 nebo prostřednictvím emailu na info@star-pneu.cz.

 

Pro zjištění stavu Vaši objednávky zadejte číslo objednávky: